~ ZAWIESIŁAM SIĘ ~

poniedziałek, 3 marca 2014

Młynek do kawy # 3


Piosenka, o której głośno ze względu na udział naszego rodaka. Piotr Rogucki, wokalista Comy, zaśpiewał „Whole world is watching” z zespołem Within Temptation! Niestety, wykonanie to podobno ma być dystrybuowane jedynie w Polsce – w wersji światowej na miejscu Roguca stanął Dave Pirner, który - moim (niekoniecznie) obiektywnym zdaniem – wypadł blado przy Polaku!

Bardzo pouczający wpis o tym, czy warto liczyć kalorie – przydatny dla każdego, kto interesuje się zdrowym żywieniem bądź próbuje zrzucić przysłowiowych parę kilo. Schudłam 20 kg, nie licząc kalorii, a jedynie dbając o zdrowe jedzenie i włączając aktywność fizyczną do swojego trybu życia, więc w całej rozciągłości zgadzam się z tym artykułem.

Newsweek opublikował niezwykle poruszający artykuł, który rzucił nowe światło na wybór, przed którym nigdy nie chciałabym stanąć: patrzeć na cierpienie dziecka i pozwolić na ból w imię ochrony życia czy pogodzić się z nieuchronnością śmierci i przyzwolić na łagodne, szybsze odejście, szanując jego wolę...?

Szczery i niezwykle intymny wpis o 10 rzeczach, którychnajbardziej w swoim życiu żałuje Basia. Potraktowałam go dość osobiście, po pierwsze dlatego, że pod niektórymi podpunktami mogłabym się sama podpisać, po drugie dlatego, że skłonił mnie do własnych przemyśleń na ten temat. Próbuję jednak skupiać się na założeniu, że wszystkie doświadczenia kształtują nas w pewien sposób i nie warto żałować.

Bardzo praktyczna wskazówka, jak nie rozlewać mleka,nalewając je z kartonu. Ja co prawda kupuję świeże mleko w butelce bądź worku foliowym, ale warto zapamiętać na przyszłość.

I jeszcze jeden artykuł z serwisu Lifehacking – bardzo inspirująca grafika skrótowo opisująca styl życia bogaczy. Warto się z nią zapoznać, żeby uwierzyć, że bogactwo to efekt ciężkiej pracy nad sobą. Od jakiegoś czasu pracuję nad niektórymi z wymienionych nawyków, na pewno wkrótce wprowadzę kolejne.

1 komentarz:

  1. Zdanie na temat piosenki mam takie jak i Ty o czym doskonale wiesz ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję i zapraszam ponownie!